lauantai 4. elokuuta 2012

ExtraSeppo

Maanantaina 23.7.12 oltiin kisanomaisissa treeneissä extratreeniviikolla. Seppo ei ilmeisesti malttanut pitää lomaa ja tarjosi mahdollisuutta extratäsmätreeneihin.
Mukana treeneissä oli aivan vieraat koirat, Minni-bokseri ei ollut häiriöksi mutta "yllättäen" villakoira oli.. Ihme puudelirakastaja tuo Vauhti :D
Ekalla kierroksella olin itse paremmin hereillä ja vaikka Vauhti alusta karkasikin villiksen luokse - itse rata meni tosi kivasti. Oli intoa ja tekemisen meininkiä!
Toinen kierros meni ihan plörinäksi! Itse olin ihan kuutamolla ja sitä myöten Vauhtikin. Mutta tulipahan kokeiltua :D
Mutta A ja puomi sujuivat niinkun pitääkin. Puomille lisää vauhtia ja avot!

Keskiviikkona 25.7. oltiin tekemässä keppitreenejä taas eri seurassa. Menin lähinnä kuulemaan tuomiota ja suunnittelemaan siirtymistä verkkokeppeihin. Yllättävää kyllä, Vauhti teki tosi hienosti ja osasi :D Eli 2x2-tekniikalla siis jatkamme!
Ensin yhtä keppiparia kokonaan auki ja joka yrityksellä pienemmäksi (lähestyminen suora / 7&5) väliä. Ei ongelmaa, vaikka kuljin vieressä.
Toinen keppipari mukaan ja palkka väliin, ei ongelmaa (kepit suorat, lähetyminen suora /7&5). Kun palkkaa ruvettiin antamaan vain viimeisen jälkeen, Vauhti lopetti ekan parin kiertämisen. Mä olin heti et "noni, ei se osaa, mä oon opettanut ihan väärin". Seppo tokaisi kuitenkin heti, että "onpa se fiksu! se tietää että palkka tulee vikan jälkeen joten ei kannata ekaa tehdä." Hyvä muistutus taas itselle, että asiat voi nähdä niin eri tavoin! Eli palkkaa väliin, keppiparin väli on nyt n. 70cm.

Extratreenit teki hyvää treenimotivaatiolle ja olivat hyvää vaihtelua treeniseuraankin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti