sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Tammikuu toivoa täynnä

..ja kiirettä! Mihin tää aika onkaan taas juossut! Kaipa se on myönnettävä, että kaksi lasta, mies, kolme koiraa ja omakotitalo pitää kiireisenä :)

Ollaan me ehditty treenaamaankin, pikkukotitreenejäkin oon ehtinyt tekemään ja ne alkaa pikkuhiljaa tuottamaan tulosta!

2.1 Laatikkoa A:lla
Littana A sujui tosi hyvin, A minipöydälläkin sujui hyvin. Tätä vaan täytyy tehdä lisää!

9.1 Tytöt mukana treeneissä, kun lapsenlikka oli oksutaudissa. Eli en tehnyt kun vähän jotain kiihdyttämisiä Alisa etupalkkaajana :)

13.1 Oivan treeneissä siivekettä ja kiihdyttämistä.

16.1 Seppo (ja me kaikki  muutkin) lomalla!

23.1 Janne Pukkila

Sepon lomaillessa Janne oli pitämässä meille treenit, ne meni yllättävän hyvin! Riemun juoksu selvästi häiritsi, mutta häröilystä huolimatta saatiin treenattua.
Vauhti ei meinannut pysyä lähdössä ja ekaa kertaa ikinä yritti roikkua mun lahkeessa :D





Näiden pätkien jälkeen treenasin pyöritystä pelkästään ja sujuikin jo aika mallikkaasti! Harmi ettei vikaa pätkää tullut videolle - se oli jo aika hieno!

Kotona oon nyt treeninyt kiihdyttämistä ja jarruttamista. Oon tehnyt nyt pari kertaa etupalkalla. Ens kerralla kokeilen sitten ilman etupalkkaa. Oon yrittänyt opettaa tuota kiihdyttämistä tuon jarruttamisen kautta. Eli vain kun jarrutan saa palkkaa multa ja muuten palkka löytyy edestä. Ja tää alkaa toimia, mun jarruttaminen on todella alkanut merkitsemään jotain. Jee!

1 kommentti:

  1. Vihdoin päivitys, kiva :)

    Hauskat pyöritykset, heti teki mieli kokeilemaan. Työhuoneessa välillä pyörähtelen itsekseni...

    /Anne

    VastaaPoista